4.6.11

cinta iblis.

"bagi la abang tengok sikit. plisss"

"tak nak la, tak nak la"

"boleh laaaa. abang nak tengok sikit je"

"segan la."

"dengan abang tak payah nak segan. tak lama lagi kan kita dah nak kahwin"

"ermmm. ok laaaaa."




+++

cinta boleh jadi indah kalau kena pada tempat dan orangnya. dan cinta boleh jadi iblis kalau iblis yang pegang dan memonopoli cinta tersebut. hanya ada satu cinta yang betul-betul true iaitu cinta pada si Dia.

gua percaya yang cinta sebelum kahwin hanyalah palsu belaka. baik pada lakonan. manis pada bicara. tapi hati, kufur pada kepercayaan.


+++


"emmm. kalau abang nak cuba pegang pulak boleh tak?"

"betul ke ni?"

"ye laaa. abang kena try dulu. nanti dah kahwin senang."

"tapi abang pegang pelan-pelan tau. ayang tak biase"


+++



cc : Persatuan Pembasmi Gejala Pembuangan Bayi Kebangsaan.

6 ulasan:

miss cendawan berkata...

gua setuju

vampire's lovex berkata...

kemal..kemal..kemal..kecik kecik dah pikir bukan2..ish ish..

Tan Tin Ton berkata...

setuju sangat2 !

::cikjuju::◕‿◕ berkata...

yup2 setuju...

tak slh nak bercinta be4 kahwin but igt laki n perempuan bukan muhrim ade batasnye....^^

saya afi berkata...

oh setuju! :)

han berkata...

tu psl aku mls nk berchenta dah kalau gini pesen bchenta zaman skrg.