7.10.11

hudud.

mereka berbicara konon-kononnya mereka cakna sangat pasal u'gama.

saya bukanlah siapa-siapa untuk menyukat tahap keimanan dan kekuatan akidah seseorang itu, tapi seseorang itu sudah wajar untuk dipancung bila mana dia merasakan bahawa hukum HUDUD itu terlalu kejam untuk dilaksanakan.

mohon hudud.

6 ulasan:

Johan 'Champ' Radzi berkata...

kalau baca article dr asri akan lebih terang tentang hudud. hudud bukannya kejam. ianya satu undang2 Allah yg wajib ditegakkan.

Myra Arshad (: berkata...

ari tu outdated kejap pasal kes hudud ni, almaklumla, sakit. pantang duk dalam rumah je. sekali tengok paper semua org sibuk ckp pasal hudud. hehe.

Myra Arshad (: berkata...

ari tu outdated kejap pasal kes hudud ni, almaklumla, sakit. pantang duk dalam rumah je. sekali tengok paper semua org sibuk ckp pasal hudud. hehe.

Myra Arshad (: berkata...

ari tu outdated kejap pasal kes hudud ni, almaklumla, sakit. pantang duk dalam rumah je. sekali tengok paper semua org sibuk ckp pasal hudud. hehe.

SUXX berkata...

Bila artis ulas hudud jd sangat kelakar, mcm nak mintak resepi rendang kat Steve Jobs.

Wadi AR berkata...

hudud hanyelah orang yang benar benar faham sahaja tentang permasalahan tersebut